Ayuda - permisos - SMB

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ayuda - permisos - SMB

Instalé OMV 3 y OMV 4. Para probar.
      Tengo instalado el sistema operativo en un disco, y tengo otro disco esclavo donde está la información.
      ¿hay alguna forma en particular o pasos a seguir a la hora de compartir un recurso? porque tengo problemas con los permisos.

Creo los usuarios, creo el recurso compartido en samba, creo el directorio compartido. Y con cualquier usuario puedo entrar.

Despues usando el menú de ACL, asigno permisos de a un usuario en particular, y con cualquier usuario puedo entrar.
      Si coloco a un usuario como "no access" no puedo ingresar con ningún usuario.

¿qué es lo que estoy haciendo mal?
      Gracias

I installed OMV 3 and OMV 4. To test.

I have the operating system installed on a disk, and I have another slave disk where is the information.

Is there a particular way or steps to follow when sharing a resource? because I have problems with permissions.

I create the users, I create the share in samba, I create the shared directory. And with any user I can enter.

After using the ACL menu, I assign permissions to a particular user, and with any user I can log in.

If I place a user as "no access" I can not login with any user.

What am I doing wrong?

Thank you